چی بگم 53 ؟

درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید. اگر چنانچه مطلبی و یا نظری خصوصی دارید ، چون ندارین آدرس ایمیل هم ندم سنگین تره !
پروفایل مدیر وبلاگ
 
آخرین مطالب
 <-PostCategory->


فقط یه ایرانی که میتونه اینو باور داشته باشه ، که اگه جفت راهنما های ماشین و روشن کنه ، مجازه تو اتوبان دنده عقب حرکت کنه



نظرات شما عزیزان:

خانتیموانیکولات
ساعت15:19---9 مرداد 1391

دقیقا
هووووووووووووووووهوووووووووو ووووهوووووووووووهووووووووووووو وهوهوووووووو


غریبه آشنا
ساعت15:17---9 مرداد 1391
سلام.
من از طریق یه وبلاگ به اینجا اومدم که مدیرش خیلی بد برخورد بود .
من عضو وبلاگش شدم و اون اومد بهم گفت:
چرا خودتو عضو کردی ؟
من هم خودمو پاک کردم و از این به بعد میخوام بیام اینجا


ضیداستیک
ساعت15:13---9 مرداد 1391
با سحر کاملا موافقم

***sahar***
ساعت15:11---9 مرداد 1391

ما اینیم دیگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:sms,اس ام اس,پیامک,جملات خنده دار,